Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Kijk eerst of jouw vraag hier tussen staat. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Bel 085 – 130 22 85 of stuur je vraag naar vragen@inwarmte.nl. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Storingen

Wie kan ik bellen als ik een storing heb?

In het geval van een storing kan je altijd onze klantenservice bereiken via telefoonnummer
085 – 130 22 85 (lokaal tarief).

Waar kan ik storingen terugvinden?

Alle warmteleveringsstoringen die hebben plaatsgevonden worden opgenomen in het meldingsoverzicht op de pagina storingen.

^

Betalingen

Kan ik via een automatische incasso betalen?

Ja, we vinden het heel fijn als je via een automatische incasso betaalt. Bij je aanmelding via ons klantenportaal heb je de keuze gekregen om met automatische incasso te betalen. In de portal kan je ook direct het SEPA-formulier ondertekenen en terugvinden bij jouw persoonlijke gegevens.

Als je later je instellingen voor automatische incasso wilt wijzigen, kan je deze zelf eenvoudig aanpassen via het klantenportaal. Kies na het inloggen voor Instellingen en selecteer bij Keuze betalingswijze jouw betaalvoorkeur.

Kom je er niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice via 085 - 130 22 85 of stuur een e-mail naar vragen@inwarmte.nl. We helpen je graag!

Hoe kom ik aan een nieuw SEPA- of machtigingsformulier voor automatische incasso?

Wanneer je het SEPA-formulier niet meer in je bezit hebt, sturen we je dit graag opnieuw toe. Stuur hiervoor een korte e-mail naar vragen@inwarmte.nl.

Ik heb recent mijn SEPA-formulier ingestuurd, maar ik heb nog geen factuur ontvangen.

Als klant dien je er zelf voor te zorgen dat je jouw facturen op tijd betaalt. Op het moment van factureren was jouw ondertekende SEPA-formulier waarschijnlijk nog niet ontvangen of verwerkt. We vragen je om eenmalig het voorschotbedrag van deze factuur zelf over te maken.

Ik wil mijn voorschotbedrag graag aanpassen. Hoe doe ik dat?

Je voorschotbedrag kan je eenvoudig aanpassen via het klantenportaal. Je doet dit door na het inloggen te kiezen voor “mijn voorschot”. Vervolgens kies je voor “wijzig voorschot”. Lukt het niet om je voorschotbedrag te wijzigen? Neem dan contact op met onze klantenservice!

^

Aanmelden / verhuizen

Ik ben een nieuwe bewoner. Hoe kan ik mij aanmelden?

Je kunt je gemakkelijk aanmelden via het formulier op de pagina aanmelden. Na je aanmelding controleren wij je gegevens en sturen we je jouw inloggegevens voor het online klantenportaal.

Ik ga binnenkort verhuizen. Wat moet ik regelen?

Je kunt je verhuizing eenvoudig doorgeven via het formulier op de verhuispagina. Op de dag dat je daadwerkelijk de sleutel overdraagt kun je de laatste meterstanden aan ons doorgeven. Kom je er niet uit? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice!

Een familielid/bekende van mij is overleden. Wat moet ik regelen?

Onze medewerkers van de klantenservice helpen je graag via telefoonnummer 085 - 130 22 85.

  • Blijft de woning (voorlopig) binnen de familie? Dan kan de nieuwe eigenaar zich aanmelden via de pagina aanmelden.
  • Wordt de huur opgezegd of de woning verkocht? Dan kun je het formulier invullen op de pagina verhuizen. Kies bij Wie vult dit formulier in? voor Ik vul het formulier in voor een overleden familielid/bekende.
Wat zijn de algemene voorwaarden van InWarmte?

Onze algemene voorwaarden vind je hier.

^

Elektriciteit

Kan ik bij InWarmte ook een contract voor elektriciteit afsluiten?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. InWarmte voorziet alleen in duurzame warmtelevering en niet in de levering van elektriciteit.