Contact

Wil je weten wat InWarmte voor jouw project kan betekenen? Of heb je bijvoorbeeld een vraag over jouw warmtelevering? Neem contact met ons op!

 

We staan je graag te woord. Je kunt je vraag altijd stellen door te mailen. Tijdens kantooruren zijn we ook telefonisch bereikbaar.

Telefoon: 085 – 130 22 85

E-mail: vragen@inwarmte.nl

 

Download de app voor het InWarmte klantenportaal

 

 

 

Adres:
Utrecht Community (UCo)
2e Daalsedijk 6a
3551 EJ Utrecht

Kamer van Koophandel:
70012393

Woon je in een van onze projecten?

Voor onze projecten hebben we vaak een eigen telefoonnummer en een eigen projectwebsite, omdat de informatie over onze duurzame energiesystemen per project kan verschillen. Je kunt ons bereiken via:

Heb je een storing?

Een storing komt altijd ongelegen. Meld je storing dan ook zo snel mogelijk op het telefoonnummer van het project waar jij in woont. Woon je in een ander project? Bel 085 – 130 22 85 (lokaal tarief) om je storing te melden. Zo kunnen we je storing zo snel mogelijk verhelpen.

Tijdens kantooruren (maandag t/m vrijdag van 9.00 – 17.00 uur) beoordeelt onze klantenservice de storing samen met jou. Als het nodig is zorgen wij ervoor dat onze onderhoudspartij de storing bij jou komt verhelpen.

Buiten kantooruren neemt onze storingsdienst jouw melding aan. Als je storing urgent is komen zij hem direct verhelpen. Als jouw storing niet urgent is nemen ze de melding aan en neemt onze klantenservice de eerstvolgende werkdag weer contact met je op.

Ga je verhuizen?

Voor vragen over verhuizingen of betalingen kan je onze veelgestelde vragen pagina bekijken. Kom je er dan nog niet uit? Neem dan gerust contact met ons op.

Brochure voor jouw warmteproject

 

Wil je een van onze brochures ontvangen? Vertel ons waarover je meer informatie wilt ontvangen, dan sturen wij je snel onze informatie toe.