Veelgestelde vragen
Heb je een vraag? Kijk eerst of het antwoord hieronder staat. Niet gevonden wat je zoekt? Onze klantenservice helpt je graag!
Bel ons tijdens kantooruren op 085 – 130 22 85.
Mail ons op vragen@inwarmte.nl, we reageren zo snel mogelijk.
Storingen
-
Voor elk project hebben we een eigen telefoonnummer en website. Zo krijg je altijd de juiste informatie over jouw duurzame energiesysteem. Ook kunnen storingen direct op de juiste plek gemeld worden. Alle contactgegevens vind je op de contactpagina.
Tijdens kantooruren is onze klantenservice ook te bereiken via telefoonnummer 085 – 130 22 85 (lokaal tarief). -
Alle warmteleveringsstoringen die hebben plaatsgevonden worden opgenomen in het meldingsoverzicht op de pagina storingen.
Betalingen
-
Ja, we vinden het heel fijn als je via een automatische incasso betaalt. Bij je aanmelding via ons klantenportaal heb je de keuze gekregen om met automatische incasso te betalen. In de portal kan je ook direct het SEPA-formulier ondertekenen en terugvinden bij jouw persoonlijke gegevens.
Als je later je instellingen voor automatische incasso wilt wijzigen, kan je deze zelf eenvoudig aanpassen via het klantenportaal. Kies na het inloggen voor Instellingen en selecteer bij Keuze betalingswijze jouw betaalvoorkeur.
Kom je er niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice via 085 - 130 22 85 of stuur een e-mail naar vragen@inwarmte.nl. We helpen je graag!
-
Wanneer je het SEPA-formulier niet meer in je bezit hebt, sturen we je dit graag opnieuw toe. Stuur hiervoor een korte e-mail naar vragen@inwarmte.nl.
-
Als klant dien je er zelf voor te zorgen dat je jouw facturen op tijd betaalt. Op het moment van factureren was jouw ondertekende SEPA-formulier waarschijnlijk nog niet ontvangen of verwerkt. We vragen je om eenmalig het voorschotbedrag van deze factuur zelf over te maken.
-
Je kunt je voorschotbedrag eenvoudig aanpassen via het klantenportaal. Log in, ga naar “Voorschot” en sla uw nieuwe voorschotbedrag op. Het nieuwe voorschot wordt dan meegenomen bij de facturering van de volgende maand.
Lukt het niet om je voorschotbedrag te wijzigen? Neem dan contact op met onze klantenservice!
Aanmelden/ verhuizen
-
-
Je kunt je verhuizing eenvoudig doorgeven via het formulier op de verhuispagina. Op de dag dat je daadwerkelijk de sleutel overdraagt kun je de laatste meterstanden aan ons doorgeven. Kom je er niet uit? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice!
-
Onze medewerkers van de klantenservice helpen je graag via telefoonnummer 085 - 130 22 85.
Blijft de woning (voorlopig) binnen de familie? Dan kan de nieuwe eigenaar zich aanmelden via de pagina aanmelden.
Wordt de huur opgezegd of de woning verkocht? Dan kun je het formulier invullen op de pagina verhuizen. Kies bij Wie vult dit formulier in? voor Ik vul het formulier in voor een overleden familielid/bekende.
-
Onze algemene voorwaarden vind je hier.
Elektriciteit
-
Nee, dit is helaas niet mogelijk. InWarmte voorziet alleen in duurzame warmtelevering en niet in de levering van elektriciteit.