Contact
Wil je weten wat InWarmte voor jouw project kan betekenen? Heb je bijvoorbeeld een vraag over jouw warmtelevering of factuur? Neem contact met ons op!
Woon je in een van onze projecten?
Voor onze projecten hebben we vaak een eigen telefoonnummer en een eigen projectwebsite. Dit doen we omdat de informatie over onze duurzame energiesystemen per project kan verschillen en zodat storingsmeldingen op de juiste plek gemeld worden. Hieronder de telefoonnummers en projectwebsites per project.
Storing?
Kijk op onze storingspagina voor een actueel overzicht van eventuele storingen en de storingsregistratie:
Anna's Hoeve
085 – 401 36 70
/annashoeve
Beter Wonen
085 – 401 62 14
/beterwonen
Carolina Parc
085 – 004 39 91
/carolinaparc
De Connectie
085 – 401 49 35
/deconnectie
Energiek
085 – 401 50 65
energiekenergie.nl
Fort Isabella
085 – 130 74 37
buitenstadenergie.nl
Gerbrandypad
085 – 401 14 75
gerbrandypad-energiekosten.nl
Intermaris
085 – 130 05 84
/intermaris
Langen Linden
085 – 130 22 85
/langenlinden
Lichttoren Energie
085 – 303 94 86
lichttorenenergie.nl
Warm Aan het IJ
085 – 004 30 18
warmaanhetij.nl
Warm Cruquius
085 – 065 53 60
warmcruquius.nl
Warm Hartje Eindhoven
085 – 130 48 29
warmhartjeeindhoven.nl
Warm Heren van Breda
085 – 130 48 31
warmherenvanbreda.nl
Warm Kop Grasweg
085 – 004 43 76
warmkopgrasweg.nl
Warm Lugano
085 – 130 48 28
warmlugano.nl
Weespersluis
088 – 116 58 03
/weespersluis
Warmtenet Harderwijk
088 – 116 58 02
/warmtenetharderwijk
Algemene contactgegevens
We staan je graag te woord. Je kunt je vraag altijd stellen door te mailen. Tijdens kantooruren zijn we ook telefonisch bereikbaar.
Telefoon:
085 – 130 22 85
E-mail:
vragen@inwarmte.nl
Adres:
Utrecht Community (UCo)
2e Daalsedijk 6a
3551 EJ Utrecht
Kamer van Koophandel:
70012393
Heb je een storing?
Een storing komt altijd ongelegen. Meld je storing dan ook zo snel mogelijk op het telefoonnummer van het project waar jij in woont. Zo komt de melding op de juiste plek binnen. Kom je er niet uit, bel dan 085 – 130 22 85 (lokaal tarief) om je storing te melden. Zo kunnen we je storing zo snel mogelijk verhelpen.
Tijdens kantooruren (maandag t/m vrijdag van 9.00 – 17.00 uur) beoordeelt onze klantenservice de storing samen met jou. Als het nodig is zorgen wij ervoor dat onze onderhoudsservice de storing bij jou komt verhelpen.
Buiten kantooruren neemt onze storingsdienst jouw melding aan. Als je storing urgent is komen zij de storing direct verhelpen. Als jouw storing niet urgent is nemen ze de melding aan en neemt onze klantenservice de eerstvolgende werkdag weer contact met je op.
Kijk op onze storingspagina voor een actueel overzicht van eventuele storingen en de storingsregistratie.
Ga je verhuizen?
Voor vragen over verhuizingen of betalingen kan je onze pagina met veelgestelde vragen bekijken. Kom je er dan nog niet uit? Neem dan gerust contact met ons op.
Brochure voor jouw warmteproject
Wil je een van onze brochures ontvangen? Vertel ons waarover je meer informatie wilt ontvangen, dan sturen wij je snel onze informatie toe.