Klantenportaal

Met het InWarmte klantenportaal helpen wij al onze klanten persoonlijk en snel. Klanten kunnen altijd en overal hun verbruik van duurzame warmte en koude inzien, betaalvoorkeuren wijzigen en eenvoudig belangrijke documenten terugvinden.

 

De voordelen van ons klantenportaal

• White-label constructie – communicatie vanuit InWarmte of vanuit een eigen projectnaam
• Meetbaar maken van doelstellingen (KPI’s)
• Direct klanten verder helpen
• Persoonlijke voorlichting over energieverbruik
• Overzicht in financiële administratie
• Automatische updates over voortgang projecten

Klantenservice

Via het klantenportaal kijken we met klanten mee om informatie te geven over energieverbruik, samen persoonlijke voorkeuren aan te passen of uitleg te geven. We hebben een algemene klantenservice en zijn altijd bereikbaar via telefoon en e-mail.

 

 

Betrouwbaar

Klantgegevens zijn veilig in ons systeem. We hebben het systeem zelf ontwikkeld en uitgebreid getest. Het is daardoor flexibel en we weten dat het werkt. En mocht er toch iets misgaan, zijn acties altijd terug te vinden.

Overzichtelijk

In ons klantenportaal hebben klanten inzicht in hun eigen verbruik van duurzame warmte, koude en warm tapwater. Ook kunnen zij eenvoudig hun facturen, leveringsovereenkomsten en getekende contracten (zoals een SEPA voor automatische incasso) terugvinden.

 

Betalingen

Als eigenaar van een project heb je in ons klantenportaal een overzicht van alle betalingen. Je kunt zien welke betalingen openstaan en hoe betalingen via automatische incasso, iDeal of handmatige overboeking zijn voldaan. Als betalingen niet direct worden voldaan, krijgen klanten automatisch een melding.

Voor projecteigenaren is het eenvoudig om voorschotnota’s op te stellen, te incasseren en af te letteren. Daarnaast biedt ons portaal de mogelijkheid om debiteuren op te volgen, jaar- en eindafrekeningen op te stellen en periodieke financiële rapportages samen te stellen.

Gebruiksvriendelijk

De klantomgeving van InWarmte is ingericht op een optimale werking voor de eindgebruiker. Om ons portaal te optimaliseren vragen we klanten om feedback en denken we altijd met klanten mee.

 

Brochure klantenportaal

Wil je de complete brochure over ons klantenportaal als PDF ontvangen?